De aanleiding - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Jan & Jeanette Hoegee - WaarBenJij.nu De aanleiding - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Jan & Jeanette Hoegee - WaarBenJij.nu

De aanleiding

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan & Jeanette

23 Augustus 2013 | Nederland, 's-Gravenzande

Op 20 Augustus 2013 waren we 25 + 1 jaar getrouwd. Omdat Frank een jaar eerder op stage was in Curaçao, vierden wij onze trouwdag een jaar later. Het was een mooi feest bij Zomertijd in 's-Gravenzande. Onze lieve Mariska was ceremoniemeester, Annemiek zong onverwachts een heel mooi lied voor ons en Frank verraste ons met een mooie speech. Wat waren wij trots op onze kids. Wij werden omringd door lieve familie, vrienden en kennissen die allemaal wilden bijdragen aan ons goede doel: meewerken op de Africa Mercy in Afrika. Na het feest hebben we onze application ingediend, maar daarover later meer.

• 08 Februari 2016 - 21:20

Marjo:

Wens jullie heel veel geluk en heel veel ervaring toe en ik ga je volgen

• 10 Februari 2016 - 13:30

Henriette De Ruiter:

Heel veel succes !!!!!!!!!

• 11 Februari 2016 - 12:56

Corine Van Der Meijden:

Heel veel succes.
    Leuk dat we jullie kunnen volgen.

Jan & Jeanette

Wij zijn Jan & Jeanette Hoegee, 28 jaar getrouwd en we hebben 3 mooie kinderen, 1 jongen Frank en 2 meiden, Mariska en Annemiek. We gaan in 2016 samen op reis naar Madagaskar, waar we onze "werelden" van het varen en het ziekenhuis bij elkaar gaan brengen op de Afrika Mercy. Een mooie wens en droom die voor ons uitkomt om mensen te helpen in nood en genezing te brengen, daar waar het hard nodig is in deze wereld.

Actief sinds 18 Dec. 2015