De reis begint - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jan & Jeanette Hoegee - WaarBenJij.nu De reis begint - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jan & Jeanette Hoegee - WaarBenJij.nu

De reis begint

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan & Jeanette

11 Februari 2016 | Frankrijk, Parijs

Bepakt en bezakt werden we op de 11e februari, vroeg in de morgen door Frank en Annemiek weggebracht. Afscheid nemen van je kinderen blijft het moeilijkste dat er is :-(

Het eerste deel van onze reis ging van Amsterdam naar Paris, Charles de Gaulle. Een vliegveld dat bekend staat om de korte "connectie-tijden" en hardlopen naar je gate, omdat het meestal niet lukt om je andere vliegtuig op tijd te halen.
Echter dit keer ging het heel soepel. Het vliegtuig in Nederland vertrok op tijd, we kwamen eerder aan dan verwacht. We reisden samen met nog een Mercy Ships collega, waarmee we hadden afgesproken op Schiphol.
Heel fijn om iemand bij je te hebben die het schip "kent".

Na deze overstap gingen we op reis naar Madagaskar. A dream comes true. Het was best wel spannend. het voelde niet als werken, zeker niet als vrije tijd. Een beetje onwerkelijk eigenlijk.

We moesten namelijk thuis veel achterlaten, jongste dochter net terug uit Curaçao, oudste dochter net in verwachting en onze zoon die op zichzelf gaat wonen met zijn vriendin. Daarnaast zorg om de gezondheid van onze ouders, onze lieve zwager die moet vechten in het ziekenhuis voor zijn gezondheid. Maar ondanks dit alles hebben we er vertrouwen in dat we in dit werk door God geleid worden. We hebben veel steun aan lieve vrienden en familie om ons heen en iedereen die met ons meeleeft op Facebook en LinkedIn. Onvoorstelbaar vinden wij het dat we dit mogen meemaken. Allen dank hiervoor.

Tags: droom

Jan & Jeanette

Wij zijn Jan & Jeanette Hoegee, 28 jaar getrouwd en we hebben 3 mooie kinderen, 1 jongen Frank en 2 meiden, Mariska en Annemiek. We gaan in 2016 samen op reis naar Madagaskar, waar we onze "werelden" van het varen en het ziekenhuis bij elkaar gaan brengen op de Afrika Mercy. Een mooie wens en droom die voor ons uitkomt om mensen te helpen in nood en genezing te brengen, daar waar het hard nodig is in deze wereld.

Actief sinds 18 Dec. 2015